Woensdag 23 december jl. heb ik een aardig voorbeeld van de “zorgactiviteiten” van Apotheek Zorg meegemaakt: Een patiënt (38 jaar, man) meldt zich in onze apotheek in Goor met een Humapen Memoir die een foutcode in de display geeft. Telefonisch contact met Apotheek Zorg door hem was niet gelukt, waarom was onduidelijk, wellicht een overbelaste centrale.
Vervolgens belden wij met Apotheek Zorg, telefonisch contact lukte wel, en deden ons verhaal. Na doorverbonden te zijn werd de display code vertaalt in een melding. Dit hadden we zelf ook gedaan, stond namelijk in de handleiding van de pen. Ons werd gevraagd om de pen op te sturen. Of er niet eerst een nieuwe pen kon komen was onze vraag, de patiënt moest immers nog steeds insuline gebruiken. Dit was blijkbaar een niet verwachte vraag want er kwam geen antwoord. Gelukkig hadden we zelf nog een Humapen Memoir in voorraad om aan de patiënt mee te geven. Nu maar wachten op vervanging!!!!
Jan Trooster, apotheker
Medisch Centrum Goor “De Oliphant”
Wat een vreselijke naam. wie heeft dit bedacht. Elke keer als ik het hoor wordt ik kotsmisselijk en moet denken aan grote fluimen uitgespuugd door vieze ouwe mannen. Het laatste wat ik zal doen is iets dergelijks kopen!!! Bedenk iets anders aub, want dit gaat tegen het merk werken.